2016. július 12., kedd

Szívügyek

... – Még valami... Lehetőleg ne törd össze a szívét... – Tekintete az enyémbe fúródik, s a helyzet súlyosságát érezve ismét magába szippant a stressz és a fájdalom. Mi történne akkor, ha ez az egész rosszul sülne el, és Hoseok végül berág rám? Bele se merek gondolni...

Zakatoló szívvel csörtetek vissza a lakásunkba, ahol – nagy szerencsémre – Hoseok egyedül ücsörög. Fülén fejhallgató, ám olyan hangerővel hallgatja a zenét, hogy tisztán hallani Dean gyönyörű hangját, ahogyan Zicoval a Pour Upot adják elő. Szíven üt a dalszöveg, ahogy ironikusan az arcomba nyomja: "szép volt". Ha mindaz, amit Yoongi és Subin mondanak igaz, akkor bizony borzasztóan rossz úton haladok. Lassan ideje lenne magamnak is bevallanom, hogy Hoseok borzasztóan tetszik, és bizony többet érzek puszta vonzalomnál irányába. És ezt bizony tudatnom kellene irányába... 
De mi van akkor, ha ez csupán átverés? Hoseok valóban borzasztóan édes, de az, ahogyan Hercegnőnek hív, és az a csalfa mosoly folyton-folyvást az arcán van, rendkívűl megtévesztő tud lenni... Akkor mégis mit tegyek? Félve figyelem nyugodt alakját, ahogyan hosszú, kecses ujjaival pötyög az érintőképernyőn, a képei között váltogatva. Ahogyan felcsendül Zico része a számban, nagyot dobban a szívem. "Ruháit egyenként veszem le / Amikor a fények lekapcsolnak, csak forróbbá válik..." 
- Kinyögöd még ma, hogy mit akarsz, vagy csak ácsorogni jöttél? – mordul fel hirtelen dilemmám tárgya, ahogyan kikapcsolja a zenét, s rám emeli tekintetét, amiből olyan fagyasztó hűvösség árad, hogy egész testem beleremeg, s arcomat elönti a pír.
- É-én... Én sajnálom, hogy úgy kiakadtam az előbb... Én nem akartalak megbántani, hisz nem te tehetsz erről az egészről, én csak... – hadoválok zavartan, ismét könnyeimmel küszködve.
- Arról viszont én tehetek, hogy most is csak dadogni tudsz – húzódik váratlanul keserű mosoly angyali arcára. Halk sóhaj hagyja el ajkait, majd telefonját arrébb rakva feláll, s elém sétál. Orromat megcsapja parfümjének illata, amitől a mellkasom a szokásosnál jóval tempósabban kezd emelkedni, majd süllyedni. Arcvonásai azonnal enyhülnek, s mosolyának íze szomorkássá csillapodik. Egy pillanat leforgása csupán, ahogy fejét a vállamra hajtja, mégis mintha éveket venne ki az életemből. – Szeretlek. Szeretlek, Park Haneul – suttogja erőtlenül. Ereimben megfagy a vér, szemeim kipattannak, ahogyan szavai elérik tudatomat; kimondta. Válaszom egyértelmű, mondandóm mégis a torkomban akad. Biztos jó ez így? Az istenit neki, egyszer hallgass a szívedre, Haneul!



- Én is sz... – kezdeném bágyadtan, ám a mellettünk kicsapodó ajtó zaja durván félbeszakít. Ha eddig még nem kaptam szívrohamot, akkor mostanra már biztosan megérett egy.
- Jó reggelt, gerlicéim! – nyújtja meg a téves napszak jelzőjét Yoongi, miközben egy hatalmas dobozzal manőverezik a dohányzóasztal felé. – Csak nem rosszkor jöttem? – Gúnyos vigyora árulkodik kérdésének rosszmájúságáról, mire Hoseok morogva ellép tőlem, s a konyha felé veszi az irányt. – Ha késért indultál, hogy leszúrj, akkor támogatom az ötletet, amennyiben a megölésem helyett a doboz felnyitását választod! – kiált a fiú alakja után szórakozottan, miközben ledobja magát a kanapéra. Én még mindig falfehéren igyekszem a gondolataimat rendezni, de egy röpke másodperc után inkább csak sarkon fordulok, s meg sem állok egyenesen a recepcióig.
Subin egyforma színben pompázó műkörmeivel kopog mobiljának képernyőjén, ahogyan egy cikkbe belemerülve teker lejjebb a sorok közt. Nem akarom ráhozni a frászt, így óvatosan szólítom meg barátnőmet. Ahogyan megemeli tekintetét, észreveszi a szemeim sarkában csillogó könnyeket, s riadt arckifejezéssel pattan hozzám, hogy szorosan magához öleljen.
- Te jó ég! Mi történt? – kérdezi tekintetemet keresve, hátamon szorgosan végigfuttatva kezeit, hogy megnyugtasson. Kavarog velem a világ, ahogyan ezernyi gondolat cikázik a fejemben, s mégis csak egy dologra tudok koncentrálni igazán. Rá. Ahogyan azt a bizonyos szót kiejtette a száján, olyan gyönyörű volt, egyenesen színdarabot lehetne köré írni! Még maga Shakespeare is bánhatja, hogy a műveit nem ilyen tiszta lelkű emberek játszották. Egyszerűen átjárta hangját a szenvedély és az őszinteség, a hátamon a hideg futkos, ha csak rá gondolok. Az a mély, rekedtes hangszín oly' dolgokra képes, amiknek még csak a gondolata is megfoghatatlan számomra. Azt akarom, hogy ő vezessen az ismeretlenbe. Ő, kinek karjai biztonságot nyújtanak, ha az élet vad vizekre evez. Ő...
- Hoseok...


  – Hoseok szemszög –

Elég nagy segg voltam tegnap este, mit ne mondjak. Haneul egyáltalán nem érdemli meg, hogy ilyen csúnyán viselkedjek vele. Egyik pillanatban még nagyban hülyítem őt, becézgetem s titokban csókot nyomok arcára, a másikban meg már valami tök random libuska lóg a nyakamon. Istenem, mekkora  egy nyomorék vagyok... És mekkora lebaszást kaptam Bintől reggel... Nyílván teljesen jogosan, de ettől függetlenül nem jutottam előrébb azzal kapcsolatban, hogy hogyan hódítsam meg ezt a makacs lányt. De mindenképp az enyém lesz előbb vagy utóbb, ezt azért leszögezném.
Délután volt, hogy Haneult felébresztettem. Nem bírtam már magammal, rettentő módon furdallt a lelkiismeret, és bocsánatot akartam tőle kérni a tegnapiért, viszont a megnyerő mosolyom és a mindig bevált narancs juice valahogy nem igazán jött be neki, és rendesen felborította a lelkivilágát. Na jó, komolyra fordítva a szót, igencsak kibukott belőle az elmúlt időszak minden búja-baja, és egy kisebb hiszti után magamra hagyott. Nem igazán tudtam mit kezdeni vele, de minden esetre felhúzott ezzel annyira, hogy a telefonom majdnem az ablakon landolt ki. Szerencsére inkább a zenehallgatást, semmint a rombolást választottam, s maximumra véve a hangerőt valami agybutító játékkal kezdtem kikapcsolni magam. Nem sok kellett, talán öt perc, s a lány ismét a lakásban termett, pizsamában ácsorogva, zavartan, könybe lábadt szemekkel. A szívem is megszakadt a látványtól, legszívesebben addig öleltem volna magamhoz, amíg meg nem nyugszik egy picit, s szipogása néma csenddé nem csillapszik.
Bevallottam neki. Megnyíltam előtte, s bár nem ez volt az első alkalom, mégis sokkal sebezhetőbbnek éreztem magam, mint ezelőtt bármikor. Sosem tartottam magam kemény srácnak, hisz köztudott, hogy például borzasztóan utálom a horrorfilmeket, mert eléggé beszari típus vagyok. Ezért vettem fel a vicces fiú szerepét, aki folyamatosan hülyét csinál magából, hogy másoknak mosolyt csaljon az arcára; egyedül Miye tudta csak, hogy az örökös vigyorom mögött bizony a lelkem darabokban hever. A halála után az álarc is szilánkjaira esett szét, ám nagy meglepetésemre senkit nem hökkentett meg a változás, amin keresztül mentem. Hiába próbáltam takarni, a barátaim mind ismertek már annyira, hogy tudták, az arcomon lévő vidámság nem mindig őszinte.
Bő egy év kellett, hogy teljesen túl legyek ezen. A srácok számtalanszor próbáltak más lányokkal összehozni, de korainak éreztem még a randizást. Miyével a kapcsolatunk sokkal több volt annál, mint puszta vonzalom, vagy fiatalkori szerelem. Egyszerre szerettük egymást szeretőként és barátként. Ő volt a másik felem. Gondolom érthető, hogy miért is tartott ilyen sokáig elengednem őt. Persze mai napig gondolok rá, és ha tanácstalan vagyok, akkor mindig hozzá fordulok; lehet furcsán hangzik, de az ő hangját hallottam a fejemben, amikor valami azt súgta, Haneul kell nekem. Ezért is bátorodtam fel annyira, hogy megszerezzem őt. Kisebb-nagyobb sikerrel...
De természetesen ennek a gyökérnek pont akkor kell berontania ebbe a tetves lakásba, amikor végre közelebb kerültem volna hozzá. Esküszöm egyszer kinyírom ezt a sültbarmot, csak adódjon egy olyan alkalom...
- Te teljesen meghibbantál? – csattanok fel, amikor meghallom az ajtó záródását. Izzó szemekkel csörtetek a nappaliba, ahol Yoongi negédes vigyorával találom szembe magamat. – Mi van akkor, ha soha többet nem lesz esélyem megcsókolni őt?! – fortyogok magamban, már-már hisztis királylány módjára toporzékolva. 
- Csillapodj öcsi, még ezernyi alkalmad lesz lekapni Haneult, de most inkább segíts ezt a vackot összerakni – merül bele a használati útmutató olvasásába, ahogyan a már szétbontott doboz mellett guggol békésen. Fél másodperccel később a füzetke már a szoba egyik sarkában landol, Yoongi pedig nyelvét a szájából kidugva áll neki az új – valószínűleg méregdrága, amiért Bin ki fogja nyírni – hifit felállítani. Lemondóan sóhajtok, s úgy döntök, inkább kiszellőztetem a fejem. Durcásan indulok az ajtó irányába, ám egy pillanatra megtorpanok, ahogy Yoongi még utoljára utánam szól: – Te Hope... Én nagyon bírom Haneult, és szurkolok is nektek, hisz fülig beléd van zúgva a csaj, de ha megfogadsz egy tanácsot, én sürgősen rendezném a soraimat iKONékkal, ha nem akarsz balhét. – Hangjából csak úgy áradt a hűvös komolyság, amitől rendesen görcsberándult a gyomrom. Kim Jiwon, huh? Hát valóban, vele még meggyűlik majd a bajom...

– Haneul szemszög –

- Én esküszöm beverem ennek az idiótának a képét! – mérgelődik Bin, ökölbe szorítva kezeit, miután végighallgatta a mesémet. Te jó ég, lassan olvasókört is tarthatnék a saját kalandjaimból... – Őszinte leszek, tegnap este végig együtt voltunk, ezért is törtem rád vigyorogva a mosdóban, de ezek után... Hogy képelném fel azt a bunkó pofáját, aish! 
- Mi-micsoda? – pislogok értetlenül, bal szememet dörzsölgetve. – Te komolyan Yoongival lógtál? És milyen volt? Kedves? Visszahúzódó? Unnie, mesélj már valamit! – kúszik lelkes mosoly az arcomra, ahogy barátnőm arcát szép fokozatosan elönti a pír.
- Hát, figyelj... Semmi extra nem történt, kicsit be voltunk nyomva, ő meg nem bírt magával, és hát...
- Igen? – nyújtotom meg a szót, ahogyan csillogó szemekkel figyelem Subint.
- Mondom, semmi... Csókolóztunk, ennyi. De már nem vagyunk gyerekek, nem nagy cucc – néz oldalra, erős zavarát leplezve. Ez a mondata kicsit szíven üt mondjuk, hisz én még soha életemben nem csókolóztam senkivel, de gyerekes véleményemet magamban tartva inkább csak tovább faggatom a lányt, aki nagy vonalakban felvázolja a tegnap este részleteit. Igen, valahogy így zajlik ez, hisz azt hinné az ember, hogy mindent elmond, ám minél részletesebb ez az egész, annál homályosabb is.
Épp indulni készülnék vissza az oroszlán barlangjába, hogy legalább valami normális ruhát aggassak magamra, és kimenjek legalább egy kávéért, ám az orrom előtt elviharzó Hoseok látványa ismét meggondolatlan tettekre ösztönöz. Úgy, ahogy vagyok, pizsamában, és a Bin által hozzámvágott pulcsiban futok a magas fiú alakja után.
- Hopi! – kiáltok kifulladva, mert ez a pár tíz méter futás pont pár tíz méterrel volt több, mint amennyit az én testem kibír. Hoseok felvont szemöldökkel fordul hátra, s hiába fürkészem arcát, semmi érzelmet nem vagyok képes leolvasni róla. Csak annyit, hogy angyalian szép. Minden esetre hatalmas vigyor ül ki az én arcomra, s megpróbálva egy pillanatra minden gondomat elfeledni, így szólok: – Hoseok, én is szeretlek téged!

(c) Kiss it better

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Végre a vallomás is letudva mindkét részről! :D
    Yoongi hatalmas forma... >< Talán mégiscsak újra összejönnek Binnel? Nem bánnám. ^^
    Furcsa volt Hoseok szemszögét is olvasni, de sosem árt látni, a másik fél hogyan éli meg a dolgokat. :)
    Jó rész volt. Kíváncsian várom, mi lesz Hobi reakciója, illetve miként tervezi letudni a dolgait az iKONnal! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igeeen, végre megtörtént, aminek történnie kellett. Az időzítés már egy másik kérdés persze...
      Yoongi ha nem lenne, ki kéne találni, az egyszer biztos haha~ Binnel meg... Majd alakulnak valahogy a dolgok c:
      Innentől tervezem a szemszög váltásokat, mert úgy érzem, megismerkedtek az olvasók Haneullel annyira, hogy rátérhetünk a többiekre is. c:
      Örülök, hogy tetszett, a következő rész meg hamarosan várható....~
      Ölel, Skye

      Törlés